JUSS OG SAMFUNN

Bruk av pop-up overvurdert

En undersøkelse fra Nielsen/NetRatings viser at pop-up- og pop-back-reklame slett ikke er så vanlig som brukerne tror.

Herman Berg
6. sep. 2002 - 13:21

Ferske tall fra en Nielsen/NetRatings-undersøkelse viser at pop-up-reklame på nettet ikke er på langt nær like mye brukt som mange har inntrykk av.

Undersøkelsen viser at nett-annonsører kjøpte tilsammen 11,3 milliarder pop-up-visninger i løpet av årets første syv måneder, dette er kun to prosent av all annonsering på Internett i denne perioden.

Les mer i vår søsterpublikasjon Propaganda

Les mer om:
Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Tekjobb
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra