24SevenOffice er en nettbasert leverandør av forretningsprogramvare. De leverer løsninger som kun kjører på nett.
Nå blar de opp et ukjent beløp for å sikre seg et nettbasert sentralbord for bedriftsmarkedet. 24SevenOffice kjøper rett i overkant av 50 prosent av aksjene i Oyatel AS, og inngår en opsjon om å kjøpe ut resten av aksjene i 2011.
- Våre produkter passer sammen som hånd i hanske. Det betyr mye for oss å få tilgang til 24SevenOffice sin ledende web/AJAX-teknologi og omfattende SaaS plattform, sier Fredrik Haare, daglig leder i Oyatel, i en pressemelding.
Oyatel er en eksisterende partner av 24SevenOffice som leverer en nettbasert telefonsentral. Med denne modulen skal kunder av 24SevenOffice få:
- automatisk telefonistatistikk integrert i CRM systemet
- mulighet til å ringe direkte fra CRM systemet
- kontrollpanel av sentralbordet og ditt eget telefonnr integrert i 24SevenOffice
- avansert køfunksjonalitet med ventemusikk
- automatisk sentralbord med tastevalg
- For oss er det viktig å befeste vår posisjon som den mest komplette SaaS-applikasjonen på markedet i dag. Med integrert kommunikasjonsteknologi øker vi forspranget til våre konkurrenter ytterligere, sier Ståle Risa, COO, 24SevenOffice, i en pressemelding.