Ved etableringen av digitoday/trend traff vi åpenbart et skrikende behov i markedet. Mange i bransjen er gått lei av å enveislytting til foredrag. Den tradisjonelle konferanseformen har i de rette og mest profesjonelle settinger behov for fornyelse. digitoday utviklet derfor (og utvikler fortsatt) trendkonseptet som en forlengelse av det redaksjonelle produktet, i en form som har truffet mange i både høyre og venstre hjernehalvdel: Intime, tette og høyst interaktive "workshops" moderert av en ordstyrer, iscenesatt gjennom korte faglige presentasjoner og realisert gjennom en prosess hvor salens aktive deltakelse er av monumental betydning for arrangementets suksess. Tirsdag 26. september er temaet altså markedsplasser for bedrift-til-bedriftshandel. Interessen har vært stor både blant deltakerne og hos sponsorer. Maksimalt antall deltakere er 30, og det kan bli rift om plassene. Derfor kan det lønne seg å melde seg på allerede nå. |
B2B markedsplasser |
www.digitoday.no/trend
Vil du vite mer om dette?
- Workshop om B2B markedsplasser
- Tre aktører kjemper om statlig e-handel
- Dagligvareprodusenter går sammen om eget B2B-marked
- Kjemper om å bygge offentlig e-handelsportal
- Kappløp om tidenes norske e-handelkontrakt
- Databransjen deles mellom to innkjøpsportaler
- Bestill varer rett fra bransjenes kataloger