"Allt om Stockholm" er én av to byguider som Scandinavia Online (SOL) kjører i Norden. Den andre ligger i København, og begge er skilt ut i egne selskap.
Byguidene har slitt med å få opp lønnsomheten, og Schibsted-ledelsen har tidligere påpekt at spesiell oppmerksomhet burde rettes mot guidene.
De er laget etter oppskrift fra amerikanske CitySearch, der Schibsted sitter med lisens til å lage lokale versjoner i hele Nord-Europa. Nå skriver svenske Resumé at administrerende direktør Bo Blåeldh forlater sjefstolen for å starte med andre, ikke navngitte oppgaver i morselskapet Schibsted.
Blåeldh var tidligere viseadministrerende direktør for SOL i Sverige, men forlot den stillingen i fjor. Nå har han altså forlatt nok en topp-post og inn har kommet markedssjefen i selskapet. Hun hevder overfor Resumé at hun lenge har vært dedikert til å drive det kommersielle og engasjert seg i site-utviklingen.