I dag ble Boo.com igjen aktivert som portal, og det sagnomsuste nettstedet får dermed nytt liv. Boo.com gikk heden etter at de forsøkte å selge hippe sportsklær til unge mennesker i Europa. Salget uteble, men det er hos den samme målgruppen portalen Boo.com nå skal satse på å fenge.
Boo.com skal nå være en side hvor unge, urbane konsumenter får et innblikk i hva som er in å gå med. 250 produkter som skal være siste skrik er lagt ut på de gjennomdesignede sidene. - Den nye siten er lansert som den definitive mote- og livsstilsportalen på nettet. Den vil inkludere produkter fra hele verden, og ha redaksjonelt innhold av ledene merke, sier Kate Buggeln, som leder det nye Boo.com til markedsføringsorganet netImperative.
Relanseringen skal ikke koste mye penger, "bare" 1 million dollar, knappe 9 millioner kroner, skal brukes i en slags gerilja-strategi. Boo.com har gått overende før, på grunn av nettopp markedsføringen. Dessuten: De tidligere eierne av Boo.com brukte 40 millioner britiske pund (550 millioner norske kroner) på markedsføring.
Boo.com skal drives fra New York, men operasjon i Europa (London-selvfølgelig) kommer straks. Det er også planer om å etablere seg i Tyskland og Sverige, skriver netImperative.