RESULTATERFINANS

Boo.com våkner opp

Dotcom-fiaskoen Boo.com gjenoppstår i høst. Fashionmall, som kjøpte opp innmat og navn av Boo.coms konkursbo, skal relansere tjenesten med en helt ny forretningside.

Sigvald Sveinbjørnsson
3. aug. 2000 - 11:21
boo.comFashionmall.com
Les mer om konkurrsen:
Fashionmall kjøper Boo.com
ComputerSweden


Logistikk, lager og alt man forbinder med en vanlig netthandel blir barbert bort. I stedet skal Boo.com bli en naturlig portal for nettsøkende mennesker på jakt etter fancy og moteriktige plagg.

- Vi samarbeider med produsenter og salgskanaler, vilket innebærer at vi blir et utstillingsvindu for moteklær og annet, sier Ben Narasin, toppsjef i FashionMall.com.

- Vi tror at kunden er mest interessert av tilgjengeligheten til bra produkter. Så lenge kvaliteten er høy og bestillingene fungerer, finnes det ingen motstand for flere forsendelser fra ulike leverandører, sier Catherine Buggeln, sjef for det nye Boo.com, skriver ComputerSweden.

Les mer om:
Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
En tjeneste fra