Dagbladet/Nettavisen rubrikkutfordrer

Dagbladet og Nettavisen etablerer en felles base for rubrikkannonser på Internett. Målet er å lage Norges største rubrikkannonsemarked - et alternativ til Schibstedtjenesten FINN

Administrerende direktør Cato Hellesjø i Dagbladet og administrerende direktør Knut Ivar Skeid i Nettavisen inviterte til pressekonferanse hos Dagbladet i Oslo fredag klokken 09:45.

Der røpet de planene om et nytt rubrikkannonsesamarbeid på nett. Tjenesten er en fortsettelse av rubrikktjenesten Nettbasar som ble lansert av Nettavisen tidligere i høst. Tjenesten vil være gratis for privatpersoner, mens bedrifter og næringsdrivende vil bli belastet med et gebyr for å plassere tilbud i basen.

Basen vil være tilgjengelig både fra Dagbladet: på nettet og fra Nettavisen og blir en klar utfordrer til nett-tjenesten FINN. Bak FINN står Stavanger Aftenblad, Fædrelandsvennen, Adresseavisen, Bergens Tidende, Aftenposten og SOL.

Til toppen