digi.no presiserer:

I tirsdagens artikkel om rubrikktjenestene T-Rex og Rogus.com snek det seg inn en feil og et forhold som må presiseres.

I tirsdagens artikkel om T-Rex.no kom digi.no i skade for å skrive at Rogus.com hadde fått rubrikkgiganten Finn.no på nakken etter å ha indeksert deres innhold.

Det stemmer ikke at Rogus.com har indeksert innholdet til Finn.no. Finn har nektet Rogus.com å indeksere noe som helst, og har den samme holdningen til alle andre slike tjenester.

Les:


T-Rex inn i annonsekampen

Det ble også opplyst om at nettjenesten Jobline.no hadde snust på T-Rex. Dette viser seg ikke å stemme. Jobline hadde avtalt et møte med tjenesten, da T-Rex inviterte til dette. I ettertid har Jobline kansellert dette møtet.

Til toppen