Er du en fornøyd Taxi-kunde?

Delvis på grunn av harme. Delvis på grunn av frustrasjon over dårlig kundeservice, skal jeg i dag anbefale et nettsted som er under utvikling. Det gjør jeg sjelden. Men, de ber om det selv - Oslo Taxi. Mener Digital Hverdags Bente Sollid

"

Dagen etter 17. mai var det klin umulig å komme gjennom på telefon til Oslo Taxi. De første 45 minuttene fikk man opptatt-signal. Deretter kom man gjennom, men først etter 18 utålmodige minutter og musikk i øret slipper man gjennom og får snakke med en stemme i andre enden. Da hadde jeg jobbet i herdig med saken i over en time, og klokken var klokken blitt 08.50 på morgenen. Ingen forventer at man skal ha beredskap til å håndtere en streik – men likevel.

Ethvert annet selskap hadde vært ute av business for lenge siden dersom kundene hadde fått like dårlig service og tilbakemelding som hos Oslo Taxi.

Endelig på jobb ble jeg nysgjerrig på hva Oslo Taxi gjør på Internett. Der finner jeg riktignok en beklagelse. Ikke på grunn av dårlig kundebehandling – men fordi Internett-sidene er under modifisering.

Oslo Taxi ønsker respons og kontakt med publikum. De er i ferd med å bygge opp et eget nettsted – hvor de blant annet spør hvilken informasjon du ønsker på Oslo Taxis web-sider. De oppfordrer deg attpåtil å sende forslaget inn på mail. Min oppfordring til dere alle – gjør det ! Send dem riktig mange gode forslag. Men legg gjerne vekt på følgende; Vi ønsker at Oslo Taxi skal betjene sine kunder. Bygg opp en servicetjeneste hvor kunden får informasjon om kapasitet, hvor kunden får informasjon om hvor lang ventetiden er – og legg opp til en tjeneste som også åpner for en enkel, rask og effektiv bestilling via web. Det hadde vært kundevennlig det!

Har du flere gode idéer til Oslo Taxi? Besøk sidene deres, og send en forslags-mail slik at de skjønner alvoret!

"

Til toppen