Esben André Holm sendte en frustrert e-post til Tormod Hermansen, og fikk ADSL installert sporenstreks, etter mye trøbbel. Kopi av e-posten sendte han til oss i digi.no, etter å ha lest om en mann som måtte sitte 11 timer i telefonkø for å få orden i ADSL-bestillingen sin.
Nå tar NRKs Forbrukerinspektørene saken.
Ett av onsdagskveldens innslag på programmet vil være viet Esbens kamp for å få raskere linje inn i huset.
Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonsørinnhold
Ikke kast bort tiden på dårlige løsninger for videomøter
Kampen ble kronet med seier, etter at han sendte den lange, omstendelige og godt dokumenterte historien om sine problemer med ADSL-bestilling direkte til flere personer sentralt i Telenor, blant dem toppsjef Hermansen.
Du kan lese mer om saken på Holms nettsted EsbNews.no.
Les også
Ny regulering: Lokker med lavere priser for mobilkundene