Føler seg ikke hjemme hos HjemmeNett

Økonomisk Rapport og Kampanje føler seg ikke helt hjemme hos HjemmeNett. De to bladene vil derfor bli liggende under flere paraplyer på Internett.

Dette sier forlagssjef Rolf Hanche-Olsen i Hjemmet Mortensen til digi:media.

- At det blir en link fra HjemmeNett til disse bladene er sannsynlig, men både Kamapanje og Økonomisk Rapport vil ha fortsatt eksponering i eksempelvis aviskiosken hos SOL.

Fordi Hjemmet Mortensens nettsatsing retter seg mot forbrukermarkedet, mener Hanche-Olsen det er usannsynlig at hele bladene blir liggende i utstillingsvinduet hos HjemmeNett. Istedet ser han for seg at enkelte seksjoner i bladene, som dreier seg om personlig økonomi, blir liggende i dette vinduet, mens resten av bladene blir i aviskiosken til SOL.

- Hensikten for det enkelte blad er jo å få mest mulig trafikk, og derfor vil dette være den beste løsningen, sier han.

Til toppen