Harald Løvvik gambler på rekord

Markedsdirektør Harald Løvvik har lovet sine overordnede at Norge skal bidra med dobling av deltagelsen under Oracle World til sommeren. Det er én grunn for det: Internett.

Mot slutten av juni arrangerer Oracle sitt store seminar Oracle World København. Vanligvis har markedsdirektør Harald Løvvik kjørt et edruelig opplegg og prøvd å få inn rundt 150 norske deltagere. Da har han brukt flere måneder på å sende ut brev og DM til kunder som han har i databasene sine.

I år dobler han innsatsen.

Årsaken er Internett.

- Vi kjører nå en miks av e-post utsendelse, bannerannonsering og pop-backs (bl.a. i digi.no, red.anm.). Vi skal forsøke å nå et videre spekter av kunder som vi ikke har i basen vår, sier Løvvik og håper at en rabattert pris før 10. mai skal hjelpe på.

Han har allerede fått inn 50 deltagere ved hjelp av e-post utsendelser, men skal opp i 300 personer. Løvvik håper at noen av kundene kan kombinere forretning med fritid og ha anledning til å ta med familien sin til Danmark.

- Jeg har gått til mine overordnede i Europa og lovet at vi skal bidra med dobbelt så mange. Vi bør absolutt klare det.

Til toppen