Media.com Interactive
MediaFront
Les også:
- Det nytter ikke å klage over nedgangstider hvis man ikke selv forsøker å snu trenden. Med denne kampanjen har vi alle brettet opp ermene, og det er et helt unikt samarbeid vi her har opplevd, sier Nina Hølke i Media.com som for øvrig er mediabyrået Mediacom sitt interaktive datterselskap.
- Vi opplever at mange annonsører oppfatter Internett som kjedelig og lite engasjerende, samtidig som det eksisterer flere fordommer som at reklame på Internett ikke skaper nok oppmerksomhet. Bransjen ønsker med denne kampanjen å tilbakevise påstandene en gang for alle, sier hun videre.
Og kampanjen er allerede i ferd med å vise at nettreklame har en god effekt:
Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonsørinnhold
Ikke kast bort tiden på dårlige løsninger for videomøter
- Etter ti timer på nettet, er det 10.000 besøkende som har klikket på annonsene og gått inn på Media.com kampanjesider. Halvannen time senere er tallet steget til 14.500. Det viser en teller som ligger inne på Media.com nettsider.
Børge Sandengendigi.no
Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonse
London åpner dørene for norske tech-bedrifter som vil vokse raskt
Disse aktørene deltar i dagens kampanje:
- VG
- Katalysator (digi.no, iMarkedet, DinSide, Propaganda)
- Startsiden
- Nettavisen
- Dagbladet
- MSN
- SOL
- TV2
- AdLink
- Media PrimeTime (Aftenposten, 3 store)
- dn.no
- Hegnar Media
- Advertising.com
- IDG og IT Media