Hermansen skal skaffe Smart Club 60.000 mobilkunder i 2001

Smart Club Telecom presenterte i dag sin plan for hvordan selskapet skal kapre mobilkunder i et marked som flommer over av teletilbydere. Lav månedsavgift og rimeligere tellerskritt jo mer du ringer, skal lokke 60.000 nordmenn til Smart Club Telecom i løpet av neste år.

- I dagens mobilmarked er det så mange tilbud og så mange abonnementsordninger at det er nærmest umulig for en vanlig bruker å få oversikten. Det er dessuten sannsynlig at folk betaler for mye for å ringe. Det skal vi gjøre noe med, sier administrerende direktør Tore Hermansen.

Ifølge Hermansen skal et abonnement med Smart Club Telecom koste 50 kroner per måned. Tellerskrittene skal koste det samme uansett når på døgnet kundene ringer, men jo mer du ringer desto lavere blir prisen.

Smart Mobilspar heter den nye teletjenesten som skal selges til såvel bedriftsmarkedet som privatbrukere.

- Målgruppen er de som ringer 250 minutter eller mer i måneden, sier Hermansen.

Smart Club Telecom satser på å karre til seg 60.000 kunder allerede i løpet av neste år, noe som vil gi selskapet en omsetning på omlag 200 millioner kroner.

Til toppen