BEDRIFTSTEKNOLOGI

IBM og Cisco sammen om infrastruktur for kundehåndtering

IBM og Cisco tilbyr felles infrastruktur med integrert tale og data, spesielt tilrettelagt for kundehåndteringssystemer.

5. juli 2000 - 11:18

Infrastrukturpakken omfatter nettverksprodukter fra Cisco og tjenere og mellomvare fra IBM, integrert med kundehåndteringsløsninger fra begge selskaper.

Et sentralt trekk ved infrastrukturen er at den kombinerer Cisco-teknologi for integrert tale og data over IP med IBM-teknologi for talegjenkjenning. Partene tar sikte på å demonstrere hva slags avanserte løsninger dette kan gi, i et eget europeisk CRM-senter ("customer relationship management") som skal åpne i Weybridge i Storbritannia i august.

Les mer om kundestøttesystemer:


Personvern MÅ ofres for bekvemmelighetens skyld
Norsk kundestøtte integrert i Microsoft Outlook
CAMO fra industridata til kundehåndtering
Amerika neste for norsk CRM-selskap i rask vekst
I e-handel regjerer den umettelige kunden

Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
En tjeneste fra