Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonsørinnhold
– Vi har vår egen ChatPwC som kjører lokalt. Vi deler derfor ingen informasjon ut av huset
Dagens Industri"hvis barna synes CD-ROM er morsomt, synes jeg det óg"
Ahead Multimedia
Dagens Industri
FNs barneorganisasjon har valgt Pippis CD som det første multimedieproduktet som skal komplementere de klassiske julekortene de fleste av oss får tilsendt én gang i året.
Hittil har CDen blitt produsert på tolv språk med Norden og Holland som de viktigste markedene. Avtalen med Unicef fører til salg av CDen i 40 land med Unicefs logo som ekstra salgsargument. Kombinasjonen av veldedige formål og underholdningsprodukter har tradisjonelt vist seg å ha et enormt potensial for eksplosivt salg.
CDen har vært lansert på det store amerikanske markedet tidligere uten særlig suksess. En relansering både på engelsk og spansk på det markedet pluss Pippi på arabisk er imidlertid nært forestående.