Klikker inn Nordens største medieforlag

Svenske Bonnier trenger hjelp av DoubleClick for å selge annonser på Internett.

Bonnier-selskapet Beelink har innledet et annonsesamarbeid med annonsenettverket DoubleClick i Sverige.

Beelink er Bonniers egen satsing på salg av onlineannonser på de tjenestene som inngår i mediehuset. Ifølge en pressemelding innebærer avtalen at de to annonseselskapene sammen skal selge på de rundt 30 nettstedene som Bonnier har i porteføljen, inkludert amelia.se, feber.se, koll.se, kvinnor.net og så videre.

Mens Belink selger langsiktige partnerskap (les:sponsorer) og dybdeannonsering, mens DoubleClick skal sørge for rekkeviddeannonsering og bredden.

- Vi jobber i dag med over 1.000 aktive annonsører i Sverige, og dette blir virkelig et tilskudd for dem, mener Göran Arvinius som leder DoubleClick i Skandinavia.

Til toppen