Janne RønningenKristin Skogheim,
SOL
Og det før TV-programmet har startet.
- Det har slått alle tidligere trafikkrekorder, opplyser SOL-direktør Kristin Skogen Lund til digitoday.
De første fem timene nettstedet lå ute fikk det 110.000 sidevisninger.
TVNorge har sendt egenreklame for programmet på kanalen, og det har ikke vært reklamert noe særlig for nettstedet i andre medier. Men pressedekningen skal ha vært bra, og der ligger kanskje noe av skylden, tror Lasse Berner, prosjektleder i TVNorge.
- Ingen har lyst til å se på dette hele tiden. Ikke alt er like spennende, forteller Berner. Han sier til digitoday at de har laget en SMS-varslingstjeneste - uten overtakst for øvrig - og webmasteren sender varsling til de påmeldte når det skjer noe ekstraordinært eller spennende på skjermen. Noe av allmen interesse. Det sendes ikke varsling dersom hun smører seg en brødskive.
- Det kan for eksempel være at Janne er på vei hjem med en kjendis, forklarer Berner.
I en SMS-varsling som ble sendt akkurat nå, står det følgende: "Nå er Erlend Loe på vei hjem til Janne. Følg intervjuet live fra 14:15 på Helt Privat."
Selve TV-programmet, som blant annet skal bestå av høydepunktene fra ukens web-overvåkning, begynner førstkommende mandag.