Kraftig kundevekst for Catch

Bredbåndsleverandøren Catch Communications har hatt en solid kundevekst i 2004.

Bredbåndsleverandøren Catch Communications har klart å posisjonere seg på bedriftsmarkedet og mot profesjonelle brukere med sin DSL-infrastruktur siden oppstarten for vel fem år siden.

Nå kan påtroppende toppsjef Hasse Iwarsson gni seg i hendene. Med kjøpene av BlueCom og ID Comnet har Catch i løpet av av 2004 doblet omsetningen.

Selskapet melder i en pressemelding om solid kundevekst i desember. Catch-konsernet leverte netto 1.750 linjer i desember i fjor, tilsvarende en økning på 59 prosent fra desember året før da konsernet leverte 1.100 linjer netto.

Antall netto leverte linjer til private husholdninger utgjorde i desember 1.450, mens antall linjer levert til bedriftsmarkedet utgjorde 300 linjer.

Fra og med fjerde kvartal 2003 til og med tredje kvartal i år har det månedlige gjennomsnittet ligget på netto 1.187 linjer. Tilveksten i desember var således betydelig høyere enn gjennomsnittet det siste året.

Totalt hadde Catch 44.750 linjer i drift ved utgangen av 2004.

Til toppen