BEDRIFTSTEKNOLOGI

Lokker kunder med gratis telefon

For å lokke til seg internettkunder før den forestående børsnoteringen velger Sense Communications nå å dekke telefonkostnadene til sine internettkunder de neste to ukene.

Frode Eriksen
13. des. 2000 - 15:00

Samtaletiden som gis bort gratis forutsetter både at kundene lar seg registrere som Sense-kunder og husker å benytte Sense sitt prefiks foran telefonnummeret. Dessuten gjelder tilbudet bare Sense Wave pluss-kunder. Selskapet har imidlertid automatisert påmeldingsrutinen slik at en kan ta i mot kunder via Internett.

- Julen nærmer seg, og vi vil markere det med et godt tilbud til både gamle og nye kunder, sier administrerende direktør i Sense Communications, Nadir Nalbant (bildet).

Sense lanserte Internett-oppkobling uten abonnementsavgift i august 1999 og har siden da knyttet til seg 140.000 Internett- og 100.000 mobilkunder i Norge og Sverige.

- Vi er sikre på at dette er en nyhet som våre kunder vil sette pris på, og vi forventer stor pågang på tjenesten, sier Nalbant.

Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.