Madonna og mobil

En ny distribusjonskanal åpner seg for Sense Communications International når selskapet nå etablerer samarbeid med musikkjeden Hysj Hysj.

- Samarbeidet er et viktig skritt mot fremtidens mobilløsninger og verdiøkende tjenester. Med tredje generasjons mobilt Internett vil telekommunikasjon bli en viktig kanal for underholdning. Gjennom samarbeidet med Hysj Hysj når vi vår primærmålgruppe og vi vil være bedre posisjonert til å møte den utviklingen. Om kort tid vil det være mange nye mobiltjenester for forbrukerne, sier administrerende direktør i Sense, Nadir Nalbant.

Hysj Hysj representerer 50 butikker.

Administrerende direktør i Hysj Hysj, Tom Erik Skjølingstad sier kundene er innovative når det gjelder å ta i bruk ny teknologi. - I nær fremtid vil våre kunder kjøpe musikk fra oss i mange kanaler, ikke bare i butikk. Avtalen med Sense er derfor strategisk viktig for oss.

Andre distribusjonskanaler som Sense benytter for sine mobiltjenester er Statoil og Elkjøp. Sense baserer sine mobiltjenester på innkjøp av mobilkapasitet fra Telenor Mobil, og sitter ved i overkant 50.000 mobilkunder i Norge.

Til toppen