Mamut tilbyr gratis spørreundersøkelser

I samarbeid med norske Objectplanet lanserer Mamut en gratistjeneste for å lage spørreundersøkelser.

Mamut har inngått en avtale med norske Objectplanet og lanserer en applikasjon for nettbaserte spørreundersøkelser og relasjonsbygging. Løsningen inngår i Mamut Open Services og skal gjøre det mulig for mindre virksomheter å gjennomføre kvalitative spørreundersøkelser.

- God og effektiv kundeservice betinger at man kjenner målgruppenes krav og behov. Vi håper at Mamut Online Survey muliggjør en ytterligere heving av kundeservicenivået hos mindre virksomheter, sier Eilert Hanoa, administrerende direktør i Mamut i en pressemelding.

Norske Objectplanet oppgir å ha 3.300 kunder fordelt på 85 ulike land. Blant disse er kjente selskaper som Accenture, CNN, Dell, HP og IBM.

- Korrekt bruk av løsningen vil medføre at relasjonen til kunder, egne medarbeidere eller andre viktige målgrupper ivaretas og bedres, sier Bjørn Jarle Kvande, administrerende direktør i Objectplanet.

Markedet for internettbaserte verktøy for spørreundersøkelser domineres i Norge av selskapet Questback og denne nye tjenesten vil bli en direkte konkurrent for selskapet.

Produktet vil bli tilbudt både som gratis- og betalingsprodukt. Gratisversjonen tilbys kun til mindre bedrifter og har en begrensning på maks to månedlige undersøkelser og ikke mer enn 250 respondenter per undersøkelse.

Til toppen