Mind Norge fornøyd med egen sjarmoffensiv

Nylig delte Mind Norge ut frokost til forbipasserende ved Nationalteatret Stasjon i Oslo. Målet var blant annet å skaffe nye medarbeidere, og én time etter Internett-konsulentselskapets sjarmoffensiv kom den første jobbsøknaden.

To tusen matpakker og litervis med kaffe ble delt ut til forbipasserende ved Nationalteatret Stasjon torsdag morgen. Det samme ble reklame- og informasjonsmatriell om Internett-konsulentselskapet Mind Norge.

Det tok ikke mer enn en time før den første jobbsøknaden kom til Minds kontor. I tillegg ble den første søknaden tett etterfulgt av ytterligere fem søknader. Samtidig opplyser Mind i en pressemelding at bedriftens nettsider opplevde rekordbesøk og at to potensielle kunder har tatt kontakt.

Mind Norge er med andre ord svært godt fornøyd med sin egen sjarmoffensiv..

Det var de ansatte selv som delte ut varm kaffe og 2.000 matpakker denne regntunge morgenen. Blant annet ville Mind-sjef Susanne S. Bøhler skape et bedre inntrykk av nettkonsulentene og nettbransjen generelt. Og frokost-stuntet var ingen dårlig form for markedsføring, skal vi tro Minds erfaringer.

- Dette ble meget godt mottatt av de reisende, som var positivt overrasket. I tillegg til å få gitt en personlig hilsen til tusenvis av mennesker, har vi allerede oppnådd dialog med potensielle ansatte og kunder, sier Bøhler i pressemeldingen.

I motsetning til Minds svenske morselskap, opplever Mind Norge for tiden en kraftig økende oppdragsmengde, og staben teller nå femti ansatte.

Til toppen