BEDRIFTSTEKNOLOGI

Mobil løsning for bedre service

Mamut lanserer en løsning for effektiv mobil salgsstøtte, e-handel, booking og planlegging.

5. juli 2006 - 11:07

Mamut lanserer Mamut ServiceSuite, en programvareløsning utviklet for å tilby effektiv e-handel og brukervennlig kundeservice for servicevirksomheter, heter det i en pressemelding fra selskapet.

Poenget med løsningen er å tilrettelegge for effektiv bruk av mobil salgsstøtte, e-handel, booking og planlegging i mindre virksomheter.

– Mindre virksomheter kan [med dette verktøyet] holde full oversikt og tilby førsteklasses service og oppfølging mens de er ute hos kunden, sier Eilert Hanoa, administrerende direktør i Mamut.

Mamut ServiceSuite beskrives som spesielt utviklet for virksomheter med medarbeidere som utfører store deler av arbeidet sitt ute hos kunden, og som dermed har behov for oppdatert informasjon lett tilgjengelig. Pakken omfatter også en e-handelsløsning, for å forenkle og effektivisere kommunikasjonen mellom grossister/leverandører og deres kunder.

Hanoa tror løsningen vil kunne bidra til å heve nivået på kundeservice i mange virksomheter. Medarbeiderne som er på farten kan bruke mobiltelefon, PDA eller PC som klient.

Mamut ServiceSuite selges i Norge, Sverige, Danmark, Nederland, Storbritannia og Irland. Løsningen leveres både som en integrert del av Mamuts eksisterende produktportefølje og som en frittstående løsning.

Et gratis prøveeksemplar kan fåes ved å henvende seg til Mamut gjennom for eksempel selskapets nettsted.

Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
En tjeneste fra