BEDRIFTSTEKNOLOGI

NetCom endrer påskekampanjen

I sin påskekampanje skrøt NetCom av deres dekning i fjellheimen. Forbrukerombudet mener derimot at kampanjen er egnet til å få folk til å tro at alle alltid vil kunne oppnå kontakt med hverandre. NetCom tar nå selvkritikk og endrer kampanjen.

5. apr. 2001 - 09:22
NetComForbrukerombudet






Og NetCom tar selvkritikk på kampanjen. - Kvalitetskontrollen internt har ikke vært god nok, sier informasjonssjef i NetCom, Guri Wormdahl, til Kampanje. Kampanjen blir nå endret.

- Vi kunne ikke stå inne for det vi hadde skrevet i annonsen. Det er selvsagt ikke full dekning i fjellet. - Vi gjorde et forsøk på å være humoristiske, noe som gjorde at vi ble sleivete og ikke korrekte nok, i forhold til en så alvorlig sak som dette jo er, sier Wormdahl.

Det var Turistforeningen i Sør-Trøndelag som reagerte på teksten.

Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.