Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonsørinnhold
Linn i Statens vegvesen: – Jeg trodde det gikk unna der jeg jobbet før, men her er det virkelig fart
Les originalsaken her:
- Vi opplever at mange annonsører oppfatter Internett som kjedelig og lite engasjerende, samtidig som det eksisterer flere fordommer som at reklame på Internett ikke skaper nok oppmerksomhet. Bransjen ønsker med denne kampanjen å tilbakevise påstandene en gang for alle, sier Hølke og legger til at det viktigste nå "er å skape kampanjer som rører brukeren emosjonelt på samme måte som TV og radio har klart."
- Kun på denne måten får vi også skapt engasjement hos reklame kjøperne, sier pixelagent Hølke til Propaganda.
Disse aktørene deltar i dagens kampanje:
- VG
- Katalysator (digi.no, iMarkedet, DinSide, Propaganda)
- Startsiden
- Nettavisen
- Dagbladet
- MSN
- SOL
- TV2
- AdLink
- Media PrimeTime (Aftenposten, 3 store)
- dn.no
- Hegnar Media
- Advertising.com
- IDG og IT Media