- Vi vil lage en organisasjon som retter seg mot bedrifter som lever av å levere innhold og lever av å selge annonser. Vi mener å rette oss mot en ganske romslig del av nettbransjen, sa reklamemakeren Arne Thorbeck til digi.no mot slutten av august.
Han er valgt til konstituert leder av organisasjonen.
Målgruppene er reklamebyråer, mediebyråer og annonsører. Organisasjonen vil jobbe med å rydde opp i begrepsforvirring, standarder på reklame og forenkle bildet av reklamemarkedet på nett.
Les også
Norsk internettorganisasjon stiftes
PropagandaNina HølkeMedia.com Interactive
Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonsørinnhold
Linn i Statens vegvesen: – Jeg trodde det gikk unna der jeg jobbet før, men her er det virkelig fart
- Jan Moberg (Orkla Nye Medier)
- Arne-Inge Christophersen (Initiative Universal Media)
- Anders Frogner (Scandinavia Online),
- Stein Georg Lillemoen (Future Preview)
- Jostein Borgmo (marchFIRST)