JUSS OG SAMFUNN

Nina Hølke leder nettbransjens egen reklameorganisasjon

Nettbransjens nye interesseorganisasjon for internnettreklame, INMA, ble formelt stiftet torsdag. Daglig leder Arne Thorbeck har fått med seg medierådgiver Nina Hølke i Media.com som styreleder.

Therese Werenskiold
8. sep. 2001 - 12:44
INMA

- Vi vil lage en organisasjon som retter seg mot bedrifter som lever av å levere innhold og lever av å selge annonser. Vi mener å rette oss mot en ganske romslig del av nettbransjen, sa reklamemakeren Arne Thorbeck til digi.no mot slutten av august.


Han er valgt til konstituert leder av organisasjonen.

Målgruppene er reklamebyråer, mediebyråer og annonsører. Organisasjonen vil jobbe med å rydde opp i begrepsforvirring, standarder på reklame og forenkle bildet av reklamemarkedet på nett.



PropagandaNina HølkeMedia.com Interactive


Les mer om:
Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
En tjeneste fra