Amund Fjeldstad er administrerende direktør i Gartner i Norden og har fram til nå vært ansvarlig for salg og markedsføring i Russland, Baltikum og Benelux-landene.
Nå utvider han sitt ansvarsområde til å gjelde hele Gartners salgsorganisasjon i Europa, Midtøsten og Afrika (EMEA). I tillegg fortsetter han i rollen som administrerende direktør for Gartner i Skandinavia.
Han vil ha base i Oslo, men venter å få betydelig reisevirksomhet, hovedsaklig til de større landene i Europa.
– Drivkraften for å ta denne oppgaven er å skalere en menneskemodell, som jeg har hatt gode erfaringer med i Norge og Benelux-landene, sier han til digi.no.
Fjeldstad vil løfte forretningen gjennom å løfte mennesker, og å bygge regnskapsresultater gjennom bevisst jobbing med menneskers mentalitet.
– Litt forenklet sagt, om mennesker trives med det de gjør og jobber godt sammen, kommer også resultatene. Selvsagt alltid med kundens behov i sentrum, sier Fjeldstad til digi.no.
Fjeldstad lanserte for ett år boken Om salg, språk og påvirkning. Fagboken på 176 sider koster 269 kroner og er solgt i over 2000 eksemplarer.
Les også:
- [25.04.2005] Bedre språk øker salget
I boken peker han på at økt bevissthet vil gi økt suksess. Han mener vi er alle er selger med våre tanker, ideer, egenskaper og verdier, som er viktig å få omsatt.