Norsk kundestøtte integrert i Microsoft Outlook

NetPower har lansert Doc Manager 2000, et kundestøttesystem som er sømløst integrert i Microsoft Outlook.

Ole Petter Dahl i NetPower sier til digi.no at produktet er en direkte konkurrent til blant andre SuperOffice. Det bygger i sin helhet på Microsoft-plattformen - "ikke en applikasjon i tillegg til alle de andre du har, men en løsning som er sømløst integrert i Microsoft Outlook og gir utvidet funksjonalitet."

Outlook tilbyr grunnleggende funksjoner som kalender, gjøremål, e-post og kontakter. Doc Manager 2000 utvider dette slik at alt som har med kundekontakt kan styres og arbeides med i Outlook. Det innebærer at all aktivitetsoppfølging på kundenivå holdes innen Outlook-systemet. Fra Outlook kan Office-dokumenter opprettes, slettes, endres og organiseres i prosjekter. Man har oversikt over alle henvendelser til og fra kunden, både e-post, telefon, faks og så videre. Det er et eget-malsystem for dokumenter, og et system for tilgangskontroll der hvem som har adgang til hva kan reguleres.

Systemet gir mulighet til å generere enkle salgsprognoser.

Doc Manager 2000 krever Outlook og Office på klienten, samt Exchange Server 5.5 på tjeneren. Produktet buntes med databasen MSDE. Større organisasjoner anbefales å bruke databasen SQL Server 7.0.

Les mer om systemer for kundestøtte:


Million Handshakes utvider i Europa
I e-handel regjerer den umettelige kunden
Alcatel sluker selskap på selskap
CRM-leverandør kjøper CRM
CAMO fra industridata til kundehåndtering
Amerika neste for norsk CRM-selskap i rask vekst
Ukjente CRM-selskap i milliard-deal
SuperOffice vil samle småbedriftene på nett
Software Innovation bytter fra Windows til web
Software Innovation kjøper dansk kundesystem

Til toppen