Ny generasjon CRM fra Visma

Visma erstatter SalesOffice med et nytt produkt: Visma CRM.

Visma har lenge tilbudt SalesOffice, et salgs- og kundestøttesystem. Selskapet mener Visma CRM representerer et «solid løft» i forhold til SalesOffice, med mange forbedringer i design og funksjonalitet.

– Samtidig vil våre brukere oppleve dette som en naturlig oppgradering av den løsningen de benytter i dag, noe vi har testet gjennom utprøving i brukergrupper, forklarer administrerende direktør Bjørn Ingier. – Vi har fått veldig gode tilbakemeldinger på det nye brukergrensesnittet, som er designet for å harmonere med Vismas nordiske profil. Samtidig har vi lagt stor vekt på at design og struktur skal være tilpasset nordiske arbeidsprosesser, slik at skjermbilder og menyvalg hele tiden oppleves som riktige og naturlige.

Visma arrangerer gratisseminarer over hele landet i høst for å vise det nye produktet.

Det loves samtidig nye versjoner av Visma Business, Visma Global, Visma Lønn og e-handelsløsningen Visma Zpider eShop. Enkel installasjon og integrasjon med Vismas økonomisystemer har vært prioritert i utviklingsarbeidet.

    Les også:

Til toppen