FORBRUKERTEKNOLOGI

One Call gir drahjelp til 3G-kunder

One Call lokker med en rekke gratistilbud i kampen om nye mobilkunder.

23. mai 2006 - 10:32

One Call vil ha flere mobilkunder, og legger stadig ut nye og fristende lokketilbud.

Dersom en kunde ønsker å bytte mobilselskap, koster det vanligvis 200 kroner i etableringsavgift.

Siden 1. mai har One Call kjørt gratis etablering og portering noe som har

ført til en betydelig økt kundetilstrømming, hevder markedsdirektør Thomas Sandaker i One Call.

Nå frister One Call med gratis videotelefoni ut året for mobilkunder med telefoner som har støtte for 3G og Edge.

Som mobilkunde hos One Call får man automatisk tilgang til både 3G og Edge så fremt kundens telefon støtter dette. Dersom kunden skal benytte seg av tilbudet om gratis videotelefoni i Norge ut året, må kunden ha en telefon som støtter 3G (UMTS).

Kampanjen om gratis etablering og portering var opprinnelig planlagt å gjelde ut mai, men etter massivt påtrykk fra kundene forlenger vi kampanjen til også å gjelde ut juni, sier Sandaker.

Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.