På jakt etter den siste hippie

Festival-livet kommer aldri til å bli som før når danske Se og Hør-journalister kommer susende inn på Roskilde-festivalen med digitale kameraer, bærbare computere og plagsomme mobiltelefoner.

Roskilde festivalen starter i dag, torsdag, med 90.000 gærne nordboere i frie tøyler på festivalplassen. Blant de enorme mengdene med fortsatt mer eller mindre oppegående mennesker, har journalister fra Se og Hør, nærmere bestemt SH-Online, forvillet seg inn. De skal sørge for levende oppdateringer på verdensveven.

Hovedsamarbeidspartner er det unge, danske reklamebyrået Preform Interactive, men sponsorer som Toshiba, Nokia, Sonofon og Cybernet bidrar til at det i det hele tatt blir noen direktesendinger fra festivalen på nettet.

Det er mulig å få litt funky bakgrunnsmusikk i Real Audio mens du surfer over navle-piercing på direkten, øldrikkereportasjer, stunt-stjerneintervjuer, kunstnerlenker og annen nyttig informasjon.

Eventuelt kan du klikke deg inn på de offisielle festivalsidene via linken øverst til høyre på denne siden. De er litt mer edruelige...

Til toppen