Posten lanserer escape.no

Posten lanserer i dag escape.no med 20 samarbeidspartnere. Selskapet ønsker med satsingen å sette en ny standard for netthandel.

I pressemeldingen kaller Posten Norge det nye nettstedet "Nordens første kjøpesenter på Internett", en påstand som garantert er diskuterbar. På escape.no sier Posten at de i dag lanserer ett nettsted der de skal selge anerkjente merkevarer.

Det skal satses på sikkerhet og kvalitet i forhold til de produktene som rundt 20 butikker er med på:
"Felles kjennetegn er høye kvalitetskrav og et ønske om å gjøre netthandel sikert og trygt for norske kunder", skriver Posten videre i pressemeldingen.

Gjennom www.escape.no skal man stimulere til fjernhandel. Navnet som er valgt, har lenge vært holdt hemmelig, men ble sluppet av digi.no i helgen.
Se sak om lanseringen fra helgen:
No Escape for Posten på mandag

- Med Escape ønsker vi å gi kundene en bekvem og trygg handel på nett. Nå er tiden moden for å finne interessante varer på nettet til en hyggelig pris, samt å få dem bragt på døren innen akseptabel tid. Det skal også være mulig å betale med kort ved levering, sier direktør Rolf Erik Hasle i Posten Fjernehandel. Han har fått ansvaret gjennom sin bedrift med utvikling og markedsføring av tjenesten.


Samarbeidspartnere hittil er blant andre NetShop og FotoKnudsen AS. En senterledelse er tilsatt for å administrere kjøpesenteret. Dessuten finnes det et kundesenter som skal fungere som skal supportere nettkundene.

Til toppen