Programvare skal forbedre kundeinformasjon

En ny programvare skal gjøre det enklere å forbedre utnyttelse av eksisterende kundeinformasjon.

Med mer en 4 400 kunder over hele verden, lanserer StreamServe ny programvare for effektiv kundekommunikasjon, Persuasion.

StreamServe har 4400 kunder på verdensbasis. Den nye applikasjonen Persuasion er den siste versjonen av selskapets såkalte Enterprise Document Presentment-applikasjon (EDP). Persuasion applikasjonen hevdes å forbedre verdien av et selskaps kunderelasjoner fra ERP-, CRM-, SCM- og andre systemer, skriver selskapet i en pressemelding.

Applikasjonen gjør om data slik at den blir presentert i en helt ny form som er individuelt tilpasset, og som kan bidra til betydelig mersalgsmuligheter samtidig som selskapets image blir forbedret. Ytterligere konkurransefordeler oppnås ved at applikasjonen er utformet slik at medarbeidere som arbeider med for eksempel markedsføring, eller salg via en webbasert portal selv kan håndtere dokumenter fra design til distribusjonsstadiet, og bestemme hvordan disse skal distribueres.

En av de nye funksjonene i Persuasion er å gjøre det enkelt for alle slags brukere å skape og distribuere effektive kundedokumenter. Det webbaserte grensesnittet i kombinasjon med brukervennlig designverktøy muliggjør optimal kommunikasjon gjennom alle kanaler uten at det kreves tilpassninger til eksisterende system. Dessuten frigjøres ressurser på IT avdelingen ved at flere prosesser relatert til dokumenthåndtering som tidligere krevde spesiell kodinginnsats nå konsolideres i en applikasjon.

Persuasion hjelper også selskaper med overgangen til en fleksibel, tjenesteorientert arkitektur (SOA). Det skjer ved at applikasjonens underliggende arkitektur bygges om til en modulær og tjenesteorientert applikasjon.

Til toppen