De fullstendige listene er lagt ut på nettet:Thomas Siebel
Siebel bygget selskapet på en kultur som er det motsatte av Oracles. Fortune mener denne kulturen har vært sterkt medvirkende til Siebels framgang. Hos Siebel går ingen i olabukser, t-skjorte eller sandaler. All framtoning sikter mot å utstråle profesjonalitet. Oracle har et rykte på å kunne behandle kunder noe røft. Hos Siebel danner kundebehandlingen modell for det selskapet mener kan oppnås for alle som bruker deres kundebehandlingssystemer. Møterommene er oppkalt etter viktige kunder - Ford, Lockheed Martin, Chase Manhattan Bank, Kellogg - og 40 prosent av selgernes inntekter bygger på kundenes evaluering av deres innsats. Vanlig salgskommisjon er bannlyst.
Thomas Siebel og Oracle-sjef Larry Ellison er blitt bitre fiender. Krangelen gir seg utslag en jevn utveksling av stevninger og beskyldninger om ulovlig og falsk markedsføring. Oracle har utviklet egne CRM-verktøy. Ellison anerkjenner Siebels ledende markedsandel, men hevdet i sommer at Oracle allerede var på andreplass, og påsto at Oracle ville ta igjen Siebel innen utgangen av året.
Siebel Systems etablerte nylig en avdeling i Norge, Siebel Systems Norway.
CRM antas å bli et større marked enn ERP (store forretningssystemer) i løpet av neste år. Les blant annet: