De tre nye produktene er:
- e-Value: Et verktøy for å samle opplysninger om leverandører og kunder som man har et e-handelsforhold til, og analysere ulike sider ved dette forholdet
- SAS Business Intelligence Portal: En portal for forretningsanalyse som samler tilgangen til ulike verktøy for å analysere e-handelsspor og andre nyttige opplysninger
- Kundehåndteringsverktøy (CRM eller "customer relationship management") utvidet med hjelpemidler for å planlegge, styre, drive og oppsummere alle slags markedskampanjer. Nyheten er at SAS har inngått et samarbeid med den britiske kampanjestyringsspesialisten Intrinsic.
Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonsørinnhold
Tok nytt grep - stanset svindelforsøk på 750.000 kr i løpet av to dager
Phil Winters
Forrester Research
Business Intelligence Portal
Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonse
Skal knekke Silicon Valley-koden: – En «fast track» for global skalering
Kampanjestyringsproduktet fra det britiske selskapetIntrinsic
Les mer om SAS Institute og dets produkter:
SAS Institute vil på børs
Sterk kundeøkning for SAS
Klikkstrømanalyse gir lønnsom e-forretning
Kunnskapspakker for å gjøre e-kunder lojale