BEDRIFTSTEKNOLOGI

SAS kjøper spesialist på markedskampanjer

SAS Institute har kjøpt sin partner innen styring av markedskampanjer, Intrinsic. Sammen tilbyr de verdens første integrerte løsning for "Enterprise Marketing Automation".

22. mars 2001 - 14:55
SAS Institute IncIntrinsic

Det skjer det samme med Intrinsics organisasjon som med Intrinsics produkt: full integrering hos SAS. Selskapet overtas fullt og helt, og alle ansatte får tilbud om å fortsette i SAS. Hva oppkjøpet koster, er ikke kjent. SAS er et privateiet selskap.

Ifølge markedssjef Nils-Roe Fjørtoft i SAS Institute AS forbereder SAS nye oppkjøp og partnerskap.

SAS Solution for EMA beskrives som den første integerte løsningen for full automatisering av markedsføringsaktiviteter. Kampanjemedarbeidere sies å kunne kontrollere alle sider ved en kampanje fra start til slutt fra sin egen skjerm. Hvis du anvender produktet, skal du erfare at kundene blir mer lojale og kostnadene mindre, samtidig som kampanjene gjøres mer målrettede og gjennomføres raskere. Du vil også erfare, heter det, bedre evne til å lære av den foregående kampanjen når du planlegger den neste.

Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.