Sense nådde målet på tre uker

Nordmenn i fleng lar seg friste av mobilabonnement uten månedsavgift. På bare tre uker har nykommeren Sense Communications solgt over 10.000 slike abonnement. Nå videreføres suksessen.

- Vi er meget godt fornøyd med kundetilveksten på Sense Mobile og med bakgrunn i responsen fortsetter vi med konseptet "abonnement uten månedavgift", opplyser administrerende direktør Nadir Nalbant i Sense Communications i en pressemelding.

- De 10.000 nye mobilkundene som Sense nå har fått kommer på en tid av året der det selges langt mindre abonnement enn normalt. Vi går nå høysesong i møte med påske og sommer, da vil vi være i posisjon til å ta ytterligere markedsandeler i mobilmarkedet, mener Nalbant.

Det var i midten av januar Sense-sjefen lanserte satsingen på mobiltelefoni og offentliggjorde samtidig ambisiøse mål om å kapre ti-tolv prosent av nysalget av mobilabonnement i Norge. I løpet av året skal Sense passere 70.000 mobilkunder, noe selskapet skal greie gjennom et bredt salgssamarbeid med elektronikkjeden Elkjøp.

Sense Communications er Nordens første såkalte CSP (Communications Service Provider) med spesiell fokus på produkter som integrerer mobilterminaler og Internett. Selskapet tilbyr også gratis Internett-abonnement og har i skrivende stund over 85.000 gratissurfende kunder.

Til toppen