Sense vil ta bedriftskunder

Bedriftskunder og andre storforbrukere av mobiltelefoni er Sense sitt nye satsingsområde.

Selskapet lanserte sine nye mobiltjenester i januar under varemerket Sense.Mobile Intro, som ble solgt i 10.000 eksemplar. Nå fortsetter Sense Communications med nye tjenester rettet mot andre segmenter i markedet. Denne gangen er det storforbrukere og bedriftskunder som skal overtales til å kjøpe mobiltjenester fra Sense.

Abonnementet Soho er laget for kunder som ringer ofte og mye og som har behov for flere former for mobiltjenester. Tjenesten har en månedsavgift på 200 kroner, og inkluderer en minuttpris på 80 øre for samtaler til andre abonnenter i Telenor Mobil nett, inkludert Sense sine egne kunder.

- Abonnementet Soho er første signal om at vi nå setter større fokus på bedriftsmarkedet. Med våre tre nye mobilabonnement, Sense Mobil Intro, Sense Mobile Go og Sense Mobile Soho har vi nå gode vilkår for de fleste typer brukere, sier administrerende direktør i Sense Communications, Nadir Nalbant i en pressemelding.

Sense var landets tredje tjenesteleverandør innenfor mobiltelefoni og inngikk avtale om kjøp av kapasitet fra Telenor Mobil i fjor høst.

Til toppen