Beste handelsløsning: Dressmart, produsert av Dressmart.
Beste tekniske løsning: Gulasidorna, produsert av base8.aktiobolag. Her var også den norske tjenesten til Vegvesenet nominert, denne er produser av Razorfish.
Beste design: xpan (Hasselblad), produsert av Adera Göteborg.
Beste underholdning: Dobedo, produsert av Beedo.
Beste kampanje: Wasa Tempo, produser av Icon Medialab.
Beste interaktive mediestrategi: Dressmart, produsert av Dressmart. Her var det norske nettstedet Nettkirken blant de nominerte, produsert av Razorfish.
Beste innhold: Kinopalatsi, produsert av Frantic. Norske DinSide var her nominert. DinSide er produsert av New Media Science.
Interactive Media Personality of the Year: Linux.
Juryens spesialpris: Nettkirken, produsert av Razorfish.
SIME Grand Prix: Dobedo, produsert av Beedo.
(Se egen sak om juryens spesialpris til Nettkirken utviklet av norske Razorfish.)