Slitz på nett med vodka og pupper

Nå lanseres Slitz på nett. Vodka, pupper og racerbiler er blant smakebitene.

Redaktør Bent Arnesen i Slitz hadde planlagt å lansere bladet 30. mars, men teknikk-trøbbel gjorde at lanseringen skjer i dag, 15. april. Nettjenesten skal være gratis, og det legges ut smakebiter av papirutgavens innhold. Arnesen håper med dette å få flere papirabonnenter.

- Det skal være et supplement til papirutgaven, og annonser blir eneste inntektskilde på nett foreløpig, sier han til digi.no. - Vi har sett på den svenske nettutgaven av Slitz, og den er et klart forbilde, legger Arnesen til. - Vi vil blant annet tilby chat og konkurranser, og skape en dialog med leseren. E-postadressene til redaksjonen legges ut på nett fordi vi vil ha reaksjoner.

Arnesen har store forventninger til nettutgaven av mannebladet. - Det er mange menn i vår målgruppe (18 - 35 år) som bruker nettet aktivt, og om noen uker regner vi med at tjenesten skal være ferdig utviklet, avslutter han.

Til toppen