En svært viktig del av JobMatch-konseptet bygger på et samarbeid med elektroniske og trykte medier, med aviser, større organisasjoner og internettportaler som aktive partnere. I dag har JobMatch Norge partnere over hele Norge som sikrer en spredning i geografi og målgruppe.
- SOL Jobb og Karriere har blitt en stadig viktigere del av SOLs tilbud til våre brukere. I løpet av de siste månedene har vi bygget opp vårt SOL Jobbsøk hvor ni partnere, deriblant JobMatch, presenterer ledige stillinger i et felles brukergrensesnitt. JobMatch er en naturlig partner når vi nå også skal gi våre brukere et tilbud på CV-siden, forteller Kristin Skogen Lund i en pressemelding.
JobMatch Norge har siden lanseringen for ett år siden hatt en god vekst, og har nå omtrent 16.500 CV-er totalt i databasen. Selskapet forventer en meget kraftig vekst gjennom samarbeidet med trafikkmaskinen SOL, som har rundt 1,7 millioner unike brukere i måneden.