Sterk kundevekst på bredbåndstelefoni

Acitel opplever en sterk vekst i markedet for IP-telefoniløsninger til bedriftsmarkedet.

Actitel leverer løsninger for bredbåndstelefoni til bedriftsmarkedet, og opplever nå en sterk vekst.

Selskapet har i løpet av årets ni første måneder hatt en dobling i antall bedriftskunder og en omsetning på 4.6 millioner kroner som er en økning fra 1.1 millioner kroner i samme periode i fjor (økning på 433 prosent).

Actitel har som forretningsidè å tilby avanserte løsningene av telefoni og bredbåndtjenester fra produktleverandører til bedriftsmarkedet. Selskapet har i løpet av dette året inngått kontrakter med kunder som Larvik Granite og TV Visjon.

Actitel, som ble etablert i 2003, har frem til i år brukt mesteparten av sine ressurser på utvikling av nye produkter og teknologi.

Programvare kan integreres med Microsoft Outlook, SuperOffice og Mamut som gjør det mulig for bedrifter å knytte eksisterende investerte IT løsninger sammen med fremtidens løsninger for kvalitets bredbåndstelefoni.

Actitel AS fokuserer primært på SMB-markedet hvor den største veksten forventes å ligge de neste årene. Med teknologi fra Actitel kan også bedrifter med ISDN sentral konvertere til IP-telefoni.

Til toppen