Totalt endte omsetningen for hele året på 136 millioner kroner, hvorav 42 millioner kroner kom i siste kvartal. I 1999 omsatte selskapet for 113 millioner kroner, hvorav 34 millioner kroner kom i siste kvartal.
Resultatet før skatt endte i et underskudd på 46 millioner kroner, hvorav 22 millioner kroner kom i årets siste tre måneder.
HomeBox konseptet ble lansert i november og selskapet kjørte i denne forbindelse ut en aggressiv markedsføringskampanje. I tillegg ble varer kjøpt gjennom HomeBox levert vederlagsfritt hjem til kundene fra oppstart og ut januar i år. Begge disse faktorene bidro til å løfte kostnadene i fjerde kvartal.
Etter salget av logistikkvirksomheten i 1to1Factory til Posten er konsernet nå delt i fire.
Selskapet TenPipes utvikler blant annet e-handelsløsninger for varehandelen. I dette konseptet samarbeider E-Line Group med Accenture, tidligere Andersen Consulting.
Den gjenværende delen av 1to1Factory drifter ASP-løsninger for andre aktører innen varehandelsbransjen.
HomeBox har ambisjoner om å fremstå som et kjøpesenter på Internett. Selskapet presenterer e-handelsløsninger for blant annet Cubus, Dressmann og Expert Eilag (EXP) i en ramme hvor kundene skal kunne kjenne seg igjen og føle at de kan handle trygt.
Det siste området er virksomheten i sportsdetaljisten Sportmann. Dette selskapet selger sportsutstyr og klær i en kombinasjon av postordre og e-handel.
Etter fjorårets underskudd sitter konsernet igjen med en kontantbeholdning på 69 millioner kroner og en egenkapital på 144 millioner kroner. I forbindelse med dagens presentasjon av resultatene kom det frem at selskapet ikke forventer å hente inn mer kapital dersom ikke dette er påkrevd for satsingen innen den gjenværende delen av 1to1Factory.