Telefonkatalogen.no med 185.000 registrerte brukere

Kort tid etter skuffelsen med å ha mistet ABC Startsiden til DoubleClick, gjør 24/7 et scoop; de får tilgang til Telenor Medias hvite sider på nett som allerede har 185.000 registrerte brukere.

Det tok lang tid før Telenor Medias Telefonkatalogen (i realiteten hvite sider) kom på nettet. Men etter to måneders drift er tjenesten som forventet mye brukt og begynner å nærme seg 200.000 registrerte brukere.

Nå ser det ut som om annonsenettverket 24/7 Media Norge har gjort et kupp etter at de mistet en annen tjeneste, Nextras ABC Startsiden AS, til DoubleClick.

24/7 skal inngå som salgspartner nasjonalt og internasjonalt for Telenor Media på salget av hvite sider.

Annonseselskapet vil levere både annonsestyringssystemer og selge på tjenesten. Dermed får selskapet også sårt tiltrengt trafikk i annonsenettverket som de mistet med Startsiden.

- Vi har valgt å satse på 24/7 som salgspartner og leverandør av annonsestyringssystem da v mener at deres teknologi og kompetanse vil tilføre telefonkatalogen.no en merverdi. Samtidig vil 24/7 bidra til å heve vår kompetanse innenfor denne delen av annonsemarkedet. Vi vil nå kunne tilby våre annonsører skreddersydde løsninger, samt de statistikkverktøy som markedet forventer, sier Geir Jarle Bjørneng, som er merkevaresjef for

Telefonkatalogen.

Til toppen