Cecilie Vanem, som tidligere har jobbet i Crayon, Software Innovation og Telecomputing for å nevne noen, står i spissen for Telenors korstog for å kapre SMB-bedrifter i mobilmarkedet. (Bilde: Dipper)

Telenor frir til småbedrifter

Står bak nytt mobilselskap.

Mobilselskapet Dipper ble tirsdag lansert i Oslo. Det nye selskapet skryter av at de vil forenkle spillereglene i mobilmarkedet og frir uhemmet til de 1,1 million arbeidstagerne som jobber for små- og mellomstore selskap i det ganske land.

– Driver du en liten eller mellomstor bedrift, går det meste av tiden med til å jobbe beinhardt for å gjøre egne kunder fornøyde. Da gjelder det å velge et mobilselskap som gir deg trygghet for at du får deres beste priser, slik at du kan bruke tid på de tingene som betyr noe for deg og din bedrift, sier Cecilie Vanem, daglig leder i Dipper.

Selskapet er eid av Telenor, noe som ikke er spesielt fremtredende på selskapets nettsider. Dermed fortsetter Telenor trenden de startet med ved Talkmore: Lage egne brands rettet spesielt inn mot klare målgrupper uten å bruke Telenor-navnet.

Dipper skiller seg ut ved at de har fjernet bindingstider og bruddgebyr på alle abonnement, og hevder selv å ha «ferdig prutede» priser noe som lukker døren for prisforhandlinger. Strategien er å få fornøyde kunder som anbefaler selskapet til andre.

– Å velge bort bindingstid og bruddgebyrer sikrer at vi alltid må jobbe hardt for å levere de beste løsningene, og at vi hele tiden må tenke nytt for å gi våre kunder reelle verdier fordi de velger å være Dipper-kunder. Vi vil at kundene skal ønske å være hos oss, og hvis noen ikke trives skal de selvsagt få gå andre steder – akkurat når de vil, sier Vanem i en pressemelding fra selskapet.

    Les også:

Til toppen