JUSS OG SAMFUNN

Telenor i kappløp med seg selv om lokale portaler

Telenor Media og et datterselskap av Telenor Media starter denne høsten et kappløp seg imellom for å erobre markedet for lokale portaler. Tilsammen ligger opp mot 130 inngangssider i støpeskjeen. Adm dir Peter Darpö i Telenor Media syns det er naturlig å konkurrere intenst med seg selv.

Pål Leveraas
23. sep. 1999 - 10:21




Wenche Holen



Peter Darpö





Lokalveiviseren ble for halvannet år siden kjøpt av Publishing AS, som er et datterselskap av Telenor Media. Daglig leder er Ingar Næss, som motvillig bekrefter at Lokalveiviseren den 12. oktober vil åpne et større antall lokale portaler på Internett.

- Det må da føles som en absurd situasjon å få denne konkurransen fra ditt eget eierselskap?, spurte vi Ingar Næss.

Mer om



Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonse
Innovasjon Norge
På trappene til internasjonal suksess
På trappene til internasjonal suksess

Les mer om:
Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.