AVTALER & KONTRAKTER

Telenor skal bli kjappere til å rette opp feil

En stor avtale med Lars Hagen og Umoe IKT skal gjøre Telenor kjappere til å rette opp feil.

9. juli 2007 - 11:45

Telenor har inngått en rammeavtale med Umoe IKT som innebærer blant annet kjappere feilretting hos Telenor-kunder over hele landet, går det fram av en pressemelding.

Det dreier seg om en nylig reforhandlet avtale, som trådte i kraft 1. juni. Varigheten er ett år, med mulighet for forlengelse på inntil to år.

Hovedelementene i rammeavtalen er utstyrskjøp, tjenestekjøp og feilretting innfor data- og telefoni. Rammeavtalen har en forventet årlig verdi på ca 25 millioner kroner. Kjøp av utstyr vil tilrettelegges via Umoe IKTs e-handelsløsning computerland.no.

Telenor sier de setter store krav til rask responstid for service og feilretting uansett hvor i landet kunden befinner seg. Umoe IKT ble valgt fordi de er en stor løsningsintegrator av data- og telefoniløsninger, har kontorer i alle sentrale deler av landet, og kan derfor garantere «landsdekkende kompetanse, utstyr og reservedeler med minimal responstid».

Rammeavtalen kan benyttes av alle forretningsområder i Telenor ASA.

Lars Hagen, direktør Business Solutions i Umoe IKT, sier at dette er en stor og viktig avtale for dem, og at de er stolte å kunne inngå et videre samarbeid med Telenor.

Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.