Telio fikk 7.000 nye kunder

Telio er en av Europas mest offensive aktører på bredbåndstelefoni.

Nå har selskapet lagt frem tallene for årets tredje kvartal, og de viser en fremgang som selskapet selv er godt fornøyd med.

– Etter et andre kvartal preget av konsolidering av kundemassen i Norge, er det hyggelig å konstatere at vi i tredje kvartal klarte å få fart på kundetilveksten også i Norge. Vi videreførte en lønnsom, kontrollert vekst også i tredje kvartal, sier Eirik Lunde, administrerende direktør i Telio.

Omsetningen endte på 89,2 millioner kroner, en fremgang på 17 prosent sammenlignet med samme kvartal i fjor. Driftsresultatet endte på 1,9 millioner kroner i pluss.

Telio opplyser at de nå totalt har 140.800 kunder, og at dette er en økning på 7.000 fra andre kvartal. Størsteparten av veksten kom i Norge, med 4.400 nye kunder.

På slutten av tredje kvartal lanserte Telio en bedriftsløsning, men dette skal ikke ha gitt særlige utslag for kvartalstallene. Telio hevder at det nye tilbudet har blitt godt mottatt i markedet, og at de tror det vil gi positivt utslag i neste kvartal.

Til toppen