Med lave priser har Telio klart å lokke titusener av kunder fra vanlig fast-telefon til bredbåndstelefoni det siste året, og forventer å runder 100.000 kunder når kalenderen for i år har felt sitt siste blad.
Nå har selskapet hyret inn Arvid Nilsen, som har erfaring fra NetCom, som ny adm. direktør. Han forteller til Dagens Næringsliv at han vil lage nettopp det, et nytt NetCom.
Lykkes han i det vil det være moro for investorene som er med. NetCom var inntil det ble solgt til Telia en hyggelig investering for investorene, som ble solgt til svenskene med god gevinst.
Målet til Nilsen er ifølge avisen å føre Telio til å bli en internasjonal aktør.
- Målet er å være en internasjonal aktør, men først må vi ha fult trykk i Norge. Det er mer enn nok å gjøre her, sier Nilsen til avisen og forteller at veksten skal komme godt hjulpet av en børsnotering på Oslo Børs i 2006.